محافظ تشک و مزایای استفاده از آن

محافظ تشک ضد آب, محافظ تشک بالین, محافظ تشک ضد آب بادیگارد, محافظ تشک ضد آب لاوین, محافظ تشک ضد آب خارجی, محافظ تشک ضد آب مرغوب, پد ضد آب, ملحفه ضد آب, پارچه ضد آب

تخت شما بیشترین جایی است که شما بر روی ان می خوابید، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که تازه و تمیز است. از این گذشته، همه ما از پاپ کورن در رختخواب برای دیدن فیلم لذت می بریم و بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی به حیوانات خانگی خود اجازه می دهند در رختخواب با آنها بخوابند. ما نمی توانیم شما را سرزنش کنیم! محافظ تشک می تواند به محافظت از تشک مورد علاقه شما در برابر هر چیزی که زندگی سر راه خود می ریزد ،کمک کند.

آیا به محافظ تشک نیاز دارم؟

از نظر فنی، نه، شما نیازی به محافظ تشک ندارید. به هر حال، شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که تشک شما هر روز چقدر فرسوده می‌شود. اگر فقط شما هستید، احتمالاً نسبت به کسانی که بچه‌های کوچک یا حیوانات خانگی دارند که داخل و خارج می‌شوند، استفاده کمتری از تشک می‌شود.
با این حال، تشک یک سرمایه گذاری بزرگ است و اگر خوب رفتار شود، می تواند سال ها استراحت بهتری برای شما به ارمغان بیاورد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم از محافظ تشک روی تشک خود استفاده کنید. یک محافظ تشک مانعی بین تشک و زندگی شما ایجاد می کند، بنابراین هنگامی که مشکلی برای آن پیش می آید ، می توانید به راحتی محافظ تشک خود را جدا کرده و بشویید بدون اینکه به تشک آسیبی وارد شود.

مزایای استفاده از محافظ تشک

محافظ تشک یکی از دست کم گرفته شده ترین و کم استفاده ترین ملحفه هایی است که می شناسیم! محافظ‌های تشک نه تنها چند سال به عمر تشک شما می‌افزایند، بلکه در برابر عوامل زیان آور نیز محافظت می‌کنند. ما صاحبان تشک را تشویق می کنیم تا حد امکان از سرمایه گذاری های خود محافظت کنند، به ویژه در برابر آسیب های قابل پیشگیری ناشی از عرق، ریختن و لکه های حیوانات خانگی! شوره حیوانات خانگی، گرده گل و سایر مواد آلرژی زا در طول روز در بدن ما جمع می شوند و حتی با ما به رختخواب می آیند. محافظ های تشک می توانند از ته نشین شدن این مواد حساسیت زا در تشک جلوگیری کنند و در عوض به محافظی که قابل شستشو با ماشین لباسشویی است می چسبند!

راحتی بهتر

کیفیت و راحتی خواب بسته به جنس و کیفیت محافظ تشک می تواند به شدت متفاوت باشد. یک محافظ ارزان قیمت ممکن است سطح محافظت یا راحتی را به اندازه محافظ گران‌تر ارائه ندهد. محافظ‌های با کیفیت پایین‌تر و ارزان‌تر، اغلب از پلاستیک ساخته می‌شوند، شاید مقاوم در برابر لکه و ضد آب باشند، اما ممکن است گرمای بدن را نیز حفظ کنند.پیشنهاد می کنیم محافظ خود را بر اساس کیفیت آن انتخاب کنید. یک محافظ عالی تشک علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر برای تشک تازه خریداری شده، تضمین می کند که حوادث کوچک زندگی به تخت شما آسیب نمی رساند و طول عمر آن را افزایش می دهد. به طور مشابه، آنها می توانند تشک قدیمی و آویزان را بدون خرید تشک جدید جوان کنند.

از شما در برابر آلرژی محافظت می کند.

گرده گل، شوره حیوانات خانگی و کنه های گرد و غبار می توانند آگاهانه یا ناآگاهانه در بسیاری از افراد آلرژی ایجاد کنند. در نتیجه آبریزش بینی و خارش چشم، آلرژی نیز می تواند خواب شما را مختل کند. برخی از ما ممکن است هر شب ساعت های بی شماری را صرف عطسه کردن، آبریزش بینی، خس خس سینه، فشار یا درد صورت یا احساس تنگی نفس کنیم. اگرچه صبح‌ها پس از یک شب بی‌قرار خسته از خواب بیدار می‌شویم، اما به نظر می‌رسد از این مشکلات شانه خالی می‌کنیم.

می تواند عمر تشک شما را افزایش دهد.

ساده ترین و موثرترین راه برای افزایش عمر تشک، محافظت از تشک است. فوم تشک به قدری به رطوبت حساس است که رطوبت از هر نوعی که باشد آن را از بین می برد. غیرمنتظره ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد و به همین دلیل است که لایه محافظتی پاداش در اینجا بسیار ارزشمند است زیرا ریخته‌ها هرگز به تشک نمی‌رسند. به همین دلیل، بیشتر محافظ های تشک ضد آب هستند و از خیساندن عرق، ادرار، روغن بدن و سایر مایعات به داخل تشک جلوگیری می کنند. محافظ تشک علاوه بر افزایش عمر و طراوت تشک از تجمع کپک ها و گرد و غبار جلوگیری می کند و به شما اجازه می دهد آرام بخوابید.

کمک به ضمانت تشک

روکش های تشک با لایه های ضدآب خود از تشک ها در برابر لکه، ریختن، گرد و غبار، زردی و غیره محافظت می کنند. با این حال، ریختن مواد غذایی و نوشیدنی و سایر حوادث می تواند ضمانت تشک را باطل کند، زیرا مایعات مواد تشک را خورده می کنند و در نتیجه تشک شکسته می شود و یکپارچگی ساختاری آن از بین می رود. آسیب های مایع و لکه های غیرقابل جابجایی به دلیل ناایمن بودن و غیربهداشتی بودن مجاز به بازگرداندن آنها به انبارها نیست. چه این لکه به دلیل مشکلی باشد که شما با آن سر و کار دارید، گارانتی شما باطل می شود.

نگران شستن تشک خود نباشید


اگر نگران هستید تشک بلافاصله پس از خرید لک و آلودگي پیدا کند، محافظ تشک یک سرمایه گذاری ارزشمند است. شما می توانید به راحتی از محافظ تشک استفاده، تمیز و تعویض کنید. شستن و تعویض تشک به این سادگی نیست. محافظ‌هایی که مخصوص تخت‌ها طراحی شده‌اند، تشک را می‌پوشانند و روی آن را می‌پوشانند. در طول روز و هنگام خواب، این امر محافظت در برابر حوادث خارج از کنترل شما را تضمین می کند.

محافظ تشک هر چند مدت نیاز به شستشو یا تعویض دارد؟

اثربخشی محافظ تشک شما مستلزم تمیز کردن حداقل دو بار در ماه است. اگر کثیف شد، بدبو شد، مریض شده بود یا اخیرا مهمان داشتید، باید فوراً آن را تمیز کنید. همیشه باید دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید تا مطمئن شوید که دستورالعمل های خاص آنها را دنبال می کنید. وظیفه محافظ محافظت از تشک شما است، بنابراین اگر علائمی از ساییدگی نشان داد یا سوراخ هایی در سطح آن وجود داشت، باید تعویض شود. روکش تشک با نواحی پارگی کمتر احتمال دارد مواد و مایعات را دفع کند. بنابراین، ریزش های تصادفی ممکن است بیشتر به تشک شما نفوذ کند.

ماندگاری محافظ تشک چقدر است؟

طول عمر محافظ تشک بسته به نحوه مراقبت از آن به طور متوسط ​​یک و دو سال است. اگر این طول عمر شما را شگفت زده کرد، در نظر بگیرید که محافظ های تشک سلول های مرده پوست، روغن ها و مواد حساسیت زا را جمع آوری می کنند. تجمع در نهایت بیش از حد طاقت فرسا می شود. از آنجایی که کپک و باکتری روی محافظ شما انباشته می شود، ممکن است حتی شروع به بوییدن کند. در این مرحله، محافظ شما ممکن است تجمع قابل توجهی از باکتری یا کپک داشته باشد و شما باید آن را تعویض کنید. علاوه بر این، با گذشت زمان و با استفاده روزانه، محافظ تشک شما احتمالا فرسوده یا پاره می شود. اگر مکان‌هایی به‌خصوص فرسوده به نظر می‌رسند، ممکن است به زودی سوراخ‌هایی در آن‌ها ایجاد شود. یک محافظ با سوراخ اجازه می دهد تا مواد به داخل آن نفوذ کنند و هدف آن را شکست دهند.

در نتیجه، یک محافظ تشک می تواند طول عمر و بهداشت تشک شما را بهبود بخشد و با بهبود کیفیت خواب، سلامت عمومی را ارتقا دهد.


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در تشک‌طبی‌بالین اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...