محافظ تشک ضد آب چیست

تشک طبی, تشک طبی سفت ,تشک طبی مموری فوم, تشک دیسک کمر, تشک طبی بدون فنر, خرید تشک طبی ,فروش تشک طبی, تشک مموری فوم ,تشک ارتوپدیک ,تشک طبی پددار, درمان کمردرد ,رفع کمردرد, محافظ ضد آب تشک , محافظ تشک , محافظ تشک ضد اب خوشخواب ,

یکی از لوازم مهم هنگام خرید تخت و تشک، محافظ تشک ضد آب است. محافظ تشک با جنس ضخیم و مقاومی که دارد از عبور گردوغبار، رطوبت، مایعات و حشرات ریز به درون تشک جلوگیری می‌کند.
با استفاده از محافظ تشک، عمر تشک افزایش می‌یابد و از خرابی آن تا حدامکان جلوگیری می‌شود.

استفاده از محافظ تشک ضد آب برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

محافظ‌های ضد آب بهترین انتخاب برای کسانی هستند که در حین خواب بدن‌شان تعریق زیادی دارد. علاوه‌بر این، محافظ تشک‌های ضد آب برای کسانی‌که عادت به خوردن و آشامیدن در تخت دارند، افراد بچه‌دار ، کسانی‌که با حیوان خانگی‌شان بر روی یک تخت می‌‌خوابند و افراد سالمند انتخاب بسیار مناسبی است.

مشخصات کلی محافظ تشک ضد آب بادیگارد

دیواره توری جهت تهویه
پارچه لمینت و غیرقابل نفوذ در برابر مواد زاید و اشعه خورشید
قابلیت شستشوی آسان
حفظ ثبات کلی تشک و رنگ و جلای آن
قیمت مناسب
ضد تعریق
بی‌صدا
ضدحساسیت و آنتی‌باکتریال
نفوذناپذیری مایعات که در مورد انواع محافظ با خاصیت ضدآب به این نکات افزوده می‌گردد.

فواید و مزایای استفاده از محافظ تشک ضد آب

سلامت بدن هنگام خواب فقط با استفاده از تشک طبی و بالش طبی مناسب تامین نمی‌شود. هنگام خواب بدن ما کاملا با تشک و رو تختی در تماس است. تعریق بدن، ذرات گرد و غبار و حشرات ریزی که روی تشک قرار می‌گیرند باعث آلودگی سطح بدن و ایجاد بیماری‌های پوستی و آلرژی می‌شوند. محافظ تشک ضد آب با جنس و لایه‌های ضخیمی که دارد مانع از تجمع گرد و غبار و حشرات ریز روی تخت و تشک می‌شود و از سلامت پوست شما محافظت می‌کند.
شست و شوی محافظ تخت به نسبت تشک کار بسیار راحتی است. پس از هر بار کثیفی به راحتی و بدون دردسر با استفاده از لباس‌شویی می‌توانید محافظ تشک ضد آب را بشویید و مانند روز اول از آن استفاده کنید. این عمل علاوه‌ بر سرعت بخشیدن به نظافت اتاق خواب، کمک بسیاری در کاهش هزینه‌ها دارد. با استفاده از محافظ تشک ضد آب دیگر نیازی به تعویض مداوم تشک تخت خواب و پرداخت هزینه‌های سنگین بابت شست و شوی آن نخواهید داشت.

چرا محافظ تشک ضد آب خوشخواب پرفروش است؟

نقش مثبت این لایه محافظ در ثبات کیفیت تشک باعث شده تا استقبال خوبی از آن به‌عمل آید. گرچه کاربرد اصلی این کالا در تشک‌های خوشخواب و مدرن است، اما استفاده از آن در سایر مدل‌های کالای خواب نیز میسر است. یک دلیل مهم دیگر در اقبال عمومی نسبت به این کالا مقایسه قیمت مناسب آن، در مقایسه با هزینه به‌نسبت زیادی است، که بابت خرید تشک پرداخت می‌شود. در واقع با تهیه این محافظ با قیمت به‌ مراتب کمتر، تشک را در برابر آسیب و تخریب بیمه می‌کنید.


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در تشک‌طبی‌بالین اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...