راهنمای خرید تشک مناسب برای افراد سنگین وزن

تشک طبی, تشک طبی سفت ,تشک طبی مموری فوم, تشک دیسک کمر, تشک طبی بدون فنر, خرید تشک طبی ,فروش تشک طبی, تشک مموری فوم ,تشک ارتوپدیک ,خرید تشک طبی ,خرید تشک ,درمان کمردرد,

وزن نقش مهمی در انتخاب تشک مناسب دارد. افراد با وزن بیشتر از 110 کیلوگرم می بایست در انتخاب تشک دقت بیشتری داشته باشند تا احساس راحتی و پشتیبانی لازم را با توجه به نوع تشک و کیفیت آن تجربه کنند.
مواردی که باید در مورد انتخاب تشک افراد سنگین وزن در نظر داشت، ضخامت تشک، درجه سفتی، درجه حرارت و می باشد.

ضخامت تشک

افراد سنگین وزن، فشار بیشتری بر روی تشک وارد می کنند بنابراین برای ایجاد راحتی و پشتیبانی بیشتر، لازم است تشک ضخیم تری را انتخاب کنند. در غیر این صورت ممکن است مخصوصا با قرارگیری در وسط تشک، حس فرورفتن زیادی را تجربه نمایند. برای افراد سنگین وزن حداقل ضخامت تشک می بایست 30 سانتیمتر باشد.
مسلما نوع تشک بر این ضخامت تاثیر گذار است مثلا تشک مموری فوم بالین ضخامت بیشتری نسبت به تشک های فنری دارد.

میزان سفتی تشک

افراد با وزن بیشتر، بیشتر از افراد کم وزن در تشک یکسان فرو خواهند رفت. این فرورفتگی بسته به وزن ممکن است حتی تا 5 سانتی متر هم باشد. همین امر منجر به انتخاب اشتباه تشک با درجه سفتی بیشتر در این افراد خواهد شد.
مغزی اصلی تمامی تشک های طبی کاملا سفت است و به شما اجازه نمیدهد بیش از حد داخل تشک فرو بروید ،حتی هرچقدر هم سنگین وزن باشید!
میزان سفتی و نرمی تشک باید بستگی به عادت بدن خود فرد انتخاب شود.
اگر بدن شما به جایگاه سفت عادت دارد باید تشک طبی سفت اتتخاب کنید و اگر بدن شما عادت به جایگاه نرم دارد یک تشک طبی نرم را انتخاب کنید.
سفتی بیش از حد تشک باعث فشار به عضلات گردن و ستون فقرات کمر میشود و باعث به وجود آمدن آسیب های جدی میشود‌.
تشک های طبی بالین دارای ۴ مدل میزان نرمی متفاوت است که با توجه به سلیقه بدنی شما میتوانید تشک سفت ، مایل به نرم ، نرم و یا نرم و هوشمند را انتخاب کنید.

نوع تشک

انتخاب از بین انواع تشک می تواند برای افراد سنگین وزن مسئله مهمی باشد.تشک های فنری و طبی فنری به علت به کار رفتن فنر در تشک ها، هنگام غلت خوردن لرزش ایجاد میکند و باعث بیدارشدن فردی که در کنار شما خوابیده است میشود و صدای ناهنجار فنر به مرور زمان شنیده میشود و خواب شما را مختل میکند.تشک های فنری و طبی فنری به مرور زمان چال میشوند و باعث فرو رفتن بیش از حد شما به داخل تشک میشوند.

درجه حرارت بدن

دمای بدن افراد سنگین وزن بیشتر است از این رو در هنگام خواب نیاز به خواب خنک تری دارند.به همین علت باید به دنبال خرید تشکی باشند که باعث تعریق شبانه نشود.
تشک مموری فوم بالین به دلیل استفاده از ابر مموری فوم سفارشی(با منافذ باز) که فقط توسط شرکت بالین تولید شده است و پارچه گردبافت بسیار مرغوب و تار و پود های میکروفایبر از تعریق شبانه جلوگیری میکنند و به راحتی باعث ایجاد گردش هوا میشوند.

به طور کلی تشک های طبی بالین، آستانه ی تحمل وزن تا ۳۰۰ کیلو را دارند و مناسب افراد سنگین وزن هستن و ۱۰ سال ضمانت عدم چال شدن و ارسال سریع و رایگان به سراسر ایران.

برای مشاهده انواع تشک های طبی بالین به صفحه انواع تشک تختخواب مراجعه کنید.

مجموعه بالین با ۱۵ سال سابقه در زمینه تولید کالای خواب اعم از تشک، بالش ، محافظ تشک و روتختی فعالیت میکند‌.
برای آشنایی بیشتر از صفحه محصولات ما بازدید نمایید و در صورت نیاز مشاوره و کسب اصلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید(09196705531).


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در تشک‌طبی‌بالین اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...