تشک های مموری فوم

تشک طبی, تشک طبی سفت ,تشک طبی مموری فوم, تشک دیسک کمر, تشک طبی بدون فنر, خرید تشک طبی ,فروش تشک طبی, تشک مموری فوم ,تشک ارتوپدیک

این سوال پیش می آید که بهترین نوع تشک برای داشتن خواب راحت و کسانی که از کمر درد رنج می‌برند چیست؟

تشک های مموری فوم برای افراد دچار کمردرد بیشتر از همه توصیه می شود. این تشک ها از بدن و فرم آن به بهترین حالت حمایت می کنند زیرا با نگه داشتن بدن درون خود تمام منحنی ها و فرم آن را حفظ می کنند. تشک های مموری فوم می‌توانند از فشار نقاطی مانند شانه ها و ناحیه ی لگن به خوبی بکاهند و موجب تسکین و درد کمر شوند. این تشک ها می‌توانند ستون فقراتتان را هنگام خواب در یک راستا قرار بدهند و بخشی از بدنتان درون تشک فرو نرود . این ویژگی ها باعث کاهش تنش روی کمر شما می‌شود.

برخلاف باور های گذشته که برای افراد دچار کمر درد تشک های طبی سفت مناسب است، این عقیده دیگر باطل است . زیرا این‌ مسئله بستگی به عادت خواب افراد دارد .

چه دلایلی باعث کمردرد می شود؟ 


"دلایل مختلفی مانند : اضافه وزن و نشستن و ایستادن های طولانی مدت فشار بیش از حد به ستون فقرات ما وارد می‌کند که باعث ظاهر شدن یک سری دردها می‌شود. این دردها با توجه به علتشان درمان های مختلفی دارند . نحوه ی استراحت و انتخاب تشک مناسب بسیار مهم است. زمانی که شما روی یک تشک نرم استراحت می‌کنید،خوابیدن به حالت های مختلف (خوابیدن به پهلو یا پشت ) انحنای طبیعی ستون فقرات را تغییر می‌دهد و از حالت طبیعی خارج می‌شود. ازطرفی استراحت روی یک تشک سفت در زمان خواب و استراحت به قسمت های سنگین ستون فقرات شما فشار بیشتری وارد می‌شود . تشک های مموری فوم توسط ناسا برای فضانوردان در زمان پرتاب به فضا طراحی شده اند اما بعدا به علت کارایی خوبشان در اختیار عموم قرار گرفتند . "

 نکاتی که باید قبل از خرید تشک به آن دقت کنیم :


* باید دارای لاتکس یا فوم با کیفیت باشد .
* در تولید تشک های طبی استاندارد از فنر استفاده نمی‌شود.
* رویه ی تشک های طبی از پارچه های مرغوب استفاده می‌شود و ضد حساسیت است .
* قبل از خرید تشک از نرمی و سفتی تشک طبق سلیقه خودمان اطمینان حاصل شویم .
* تشکی که بحفظ انحنای طبیعی ستون فقراتمان کمک کند و این فرصت را به آن بدهد تا خودش را بازسازی کند .

تشک های طبی بالین تمامی این ویژگی هارا در خود جایی داده است و در پنج مدل نرمی متفاوت با توجه به سلیقه شما طراحی شده است.


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در تشک‌طبی‌بالین اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...