انتخاب تشک مناسب

تشک طبی, تشک طبی سفت ,تشک طبی مموری فوم, تشک دیسک کمر, تشک طبی بدون فنر, خرید تشک طبی ,فروش تشک طبی, تشک مموری فوم ,تشک ارتوپدیک

مجله سبک زندگی با هدف ارتقای سطح سلامت و نشاط جامعه و حرکت به سمت سبک زندگی سالم آغاز به کار کرده است.هدف آنها به عنوان یک مجله اینترنتی، افزایش سطح آگاهی و توانمندی مخاطبان در خصوص موضوعات جاری در زندگی و گردآوری و ارائه کامل ترین اطلاعات در زمینه های مختلف می باشد.این مقاله برگرفته از تحقیقات مجله آنلاین سبک زندگی می باشد.

اگر به کمردرد مبتلا هستید و فکر میکنید که خوابیدن روی تشک سفت میتواند به شما کمک کند،بدونید که دارید اشتباه میکنید.
تاکنون هیچ تحقیق قابل اطمینانی سفت بودن زیادی تشک را تایید نکرده است.

اما این سوال پیش می آید که برای افرادی که دارای کمردرد هستن چه تشکی مناسب است؟
وقتی برای خرید تشک مراجعه میکنید با انواع تشک ها مواجه میشوید.اگر تشک خود را بدون توجه به نیازهای بدن و داشتن خوابی راحت انتخاب کنید،در دراز مدت با مشکلات زیادی مانند کمردرد،گردن درد و... مواجه میشوید.

برای خرید تشک باید به چندتا نکات دقت کنید تا بهترین انتخاب رو بکنید.درادامه مطالب ما چندتا از نکات برای خرید تشک طبی رو بازگو میکنیم.

نکات خرید تشک طبی

میزان سفتی تشک

میزان سفتی و نرمی تشک برای هرکسی متفاوت است برای مثال کسانی که لگن بزرگی دارند تشکی که سطح نرم تری دارد برای آنها مناسب تر است. در چنین تشکی ستون فقرات در یک راستا قرار میگیرد و اگر لگن کوچیک تری دارید باید تشکی که سطح سفت تری دارد را خریداری کنید.
هنگام خواب خیلی مهم است که بدن در بهترین حالت خود قرار بگیرد.در هنگام خواب ماهیچه ها و مهره های کمر باید در حالت مناسب و آرامی قرار داشته باشد.
تشک اگر خیلی سفت یا خیلی نرم باشد نمی تواند ستون فقرات را در یک راستا نگه دارد و همچنین تشک خیلی سفت نمی تواند فرم مناسب ستون فقرات را حفظ کند و موجب افزایش درد در کمر میشود.

حالت بدن در هنگام خواب

فرقی نمیکند که شما روی پهلو،به پشت یا روی شکم بخوابید.تشکی که روی آن میخوابید باید بتواند حالت بدنتان را به خوبی حفظ کند.متخصصان روی حالت خواب و ارتباط آن با کمردرد تاکید کردند و برای کاهش درد در هر حالت پیشنهاد هایی دادند.
اگر سفتی تشک رو از ۱ تا ۱۰ در نظر بگیریم،۱۰ سفت ترین حالت تشک است.
اگر شما فردی هستید که به پهلو میخوابید باید تشکی انتخاب کنید که کمی نرم تر است و سفتی تشک میتواند بین ۵ و ۶ باشد. و اما شما اگر جزو افرادی هستین که به پشت میخوابین باید سفتی متوسطی داشته باشد و سفتی تشک باید بین ۶ تا ۷ باشد و اگر به شکم میخوابید تشکی با میزان سفتی بین ۷ تا ۸ برای شما مناسب است.

تست تشک مورد نظر

بهترین روش تشخیص تشک مناسب،ازمایش تشک مورد نظر است و می دانیم که امتحان کردن تشک به شما میتواند بهترین بازخورد را بدهد.بهتر است از شرکتی تشک بخرید که امکان تعویض تشک داشته باشد. که شما بتوانید تشک خریداری شده را آزمایش کنید و سپس مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با استفاده از تشک طبی مناسب بخش زیادی از کمردرد را میتوانید درمان کنید،داشتن خواب بی کیفیت علاوه بر داشتن مشکلات استخوانی فراوان تاثیرات منفی زیادی روی بدن دارد


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در تشک‌طبی‌بالین اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...