پتو پوشیدنی چیست؟

پتو پوشیدنی یا اسناگی بادی، یکی از انواع پتوهای گرم و کاربردی با طراحی منحصر به فرد است که برای نوزدان بهترین گزینه می‌باشد. این پتوها ترکیبی از لباس گرم و طراحی عروسکی هستند و علاوه بر کاربردهای و مزایایی که دارد، زیبایی ظاهری آن نیز چشمگیر است.

در واقع طراحی ویژه‌ی این پتوها باعث می‌شود ضمن گرم نگه داشتن کودک، باعث آرامش و راحت خوابیدن نوزاد شود؛ زیرا لطافت پتو پوشیدنی باعث ایجاد حس راحتی و آرامش در کودکان می‌شود. این مدل پتوها دارای عروسک و اسباب بازی مخملی است و همچنین از سه لایه با آستر لطیف و نرم تشکیل شده است.

اگر به دنبال پتو مناسب برای نوزاد خود هستید که ضمن پوشش و گرما مناسب، باعث راحتی کودک شود، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پتو پوشیدنی یا پتو هوشمند چه چیزی است؟

پتو هوشمند یا پتو پوشیدنی محصولی منحصر بفرد است که در دسته کالای خواب جای می‌گیرد. پتو هوشمند با سایر پتوها از این جهت تفاوت دارد که مانند حوله‌های تن پوش قابل استفاده است و بسیار کاربردی می‌باشد.

این پتو با انواع کیسه خواب شباهت دارد و برای کودکان و بزرگسالان در سایزهای مختلف تولید و عرضه می‌شود. باتوجه به اهمیت آرامش و احساس راحتی در خواب برای کودکان و به ویژه نوزادان زیر ۱۲ ماه، استفاده از پتو پوشیدنی بسیار کاربردی و مناسب است.

جنس این پتوها معمولا الیاف طبیعی و سبک است و برای نوزادان به صورت سه لایه و به‌گونه‌ای کاربردی طراحی و تولید می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *